About Me

My photo
Life always offers you a second chances... It's called tomorrow... :)

Tuesday, April 2, 2013

PreciousBest : Sampel Percuma


Sampel percuma, siapa tak nak kalau barang free kan? walaupun dalam kuantiti yang sedikit. Mentality orang Malaysia macam aku ni, memang semua nak percuma. So, kalu ada sape-sape yang berfikiran macam aku. Jom join aku dalam pencarian sampel percuma di Malaysia.

Sampel-sampel ini akan dihantar terus ke rumah anda, sebab tu la dia best.... :)

Sampel-sampel percuma yang masih available sampai hari ini (mungkin la.. hehehe) adalah :




Klik link LACTACYD dan ikut arahan yang diberikan.



Klik jangan tak klik LAURIER



Isi form yang telah diberikan pada link LIBRESSE



Untuk sampel susu FERNLEAF

Dutch Lady Free Mild Poweder 2012 choose to save everyday on sales thumb Dutch Lady FREE Milk Powder

Juga untuk sampel susu DUTCHLADY


Yang ini pula sampel baru yang aku jumpa tadi,


Cuba 3 langkah mudah ini :

1. Like FB PROPOLISACTIVE
2. Share gambar
3. Komen di FB "Saya nak Propolis Active secara PERCUMA"

Klik SINI dan dapatkanlah sampel percuma anda.


Haaaaa.... ada free sample untuk tisu plak. Siapa yang nak merasai kelembutan tisu Kleenex, sila la dapatkannya.


Kleenex® Brand Logo


KLIK kat sini plak yea... :)



www.tena.com.my - TENA

Ini pula bagi korang yang tak tahu mengenai produk Tena ni, boleh la KLIK sini untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan dengan produk Tena ini. Untuk mendapatkan sempel percuma pula, jangan teragak-agak untuk klik FREE SAMPLE ini. manalah tahu boleh bagi kat ibu, ayah, nenek, toki atau sesiapa yang memerlukan. Kalau rasa sesuai, korang boleh la dapatkannya di pasaran.




KLIK sini untuk dapatkan Organo Gold, pasti anda terpikat dengan aroma dan kelazatan yang memikat.  aummm... anda cuma pm kepada admin Organo Gold nama, alamat dan nombor telefon anda... Jangan lupa like dulu FB Organo Gold... :)




Cukup sampai sini dulu la aku senaraikan, nanti aku update lagi. Best tak? Kalu nak tahu best ke tak, korang kena tunggu la sampel-sampel korang sampai. Nanti bagitaulah kat aku yea.. :)













No comments:

Post a Comment